Detta är jag


Jag har insett att även fast jag är 18 så är jag fortfarande samma tjej som hellre vill sitta framför en bra film och goa vänner. Jag blir inte festsugen varje helg utan det kommer när det kommer, ibland blir det två helger i rad och ibland blir det inte på flera veckor. Jag får helt enkelt acceptera att detta är jag, jag kan inte ändra på mig själv och det skulle jag heller inte vilja göra. Jag trivs med mig själv för tillfället. Jag älskar att jag älskar att träna, äta nyttigt och att jag väljer bort alkoholen. Har bara fem ord kvar att skriva, var nöjd med dig själv!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Åååh Carro du anar inte vad glad jag blev när jag läste detta! Äntligen börjar du inse vilken fin tjej du är! :D<3

2011-05-06 @ 21:25:59
URL: http://festina-lente.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0