S&M

Jag vet inte hur mycket kakor och tårta jag åt, men attans vad gott det var! Jag har precis kört ett eget träningpass med musik och justdeja! Skulle ju dela med mig av vad jag har sysslat med. Ni kommer säkert att flina när ni läser detta och jag sitter och och småflinar men vad jag gör är att sätta på partymusik och bara röra på mig. Hoppa, studsa, boxas med luften, vicka på rumpan, vad som helst! Rihannas låt S&M är en perfekt låt att köra till! (skriver detta i ett separat inlägg också som jag kan lägga in under kategorin "träningstips")

Efter att ha kört i 45 minuter så är jag nu helt slut, svettig och ska hoppa in i duschen. Ikväll blir det plugg och tv-tittande, ni då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0