9e mars 2011

Godmorgon alla söta och glada! Efter att ha mättat min mage med äggröra och keso så ska jag nu slappa lite i soffan innan jag sticker iväg ut i snön (?!) till gymmet för ett spinningpass. Får se om jag går på s-coren, min förkylning har inte försvunnit än så kanske ska ta det lite lugnt. Men om jag känner mig själv så kommer jag gå på s-coren ändå, hehe..

 

Direkt efter att jag har duschat på gymmet så sticker jag in till skolan för att möta upp Milen och skriva ett skolarbete. Full fart på min lediga onsdag!


Kommentarer
Postat av: emilia

ta det lugnt på träningen om du är förkyld! lycka till m skolarbetet!

2011-03-09 @ 10:28:26
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0