Vardagsmotion, check

Efter att ha haft en dag bestående av mycket vardagsmotion, skratt, god mat och bra sällskap ska jag nu parkera ute på altanen med datorn framför mig. Vad som kommer spelas under största delen av kvällen är Celebrity Rehab med Dr. Drew.

Morgonpromenad, 5 km. Till och från busshållsplatsen hemma hos min vän, 2 km. Promenaden hem från spårvagnen, 1,7 km.


Dessa två knäckemackor gör mig sällskap. Den ena är med ägg och kaviar, och den andra är med isbergssallad, gurka, tomat, lite dijonsenap och ägg. Om jag känner mig själv rätt kommer det bli ett antal mackor till, hehe.


Kommentarer
Postat av: Paaau

Omg hur visste du att det var 1 km till hållplatsen? Haha xD

2011-06-28 @ 22:58:32
URL: http://paulinaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0