Tack,

Att du, en människa med en väldigt ovanlig talang, har en sådan stor plats i mitt hjärta är nog ganska ovanligt. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan din musik, vart jag skulle få min motivation, kraft, gott humör och energi ifrån. Ärligt talat, jag vet faktiskt inte. Din musik har gjort så att jag har tagit mig igenom de svåraste utmaningarna jag har utsätts för och som också har gjort så att jag inte har gått under. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för detta, hur ska jag någonsin kunna återgälda dig?

Min tanke är att jag ska hedra dig här i min blogg, lyfta fram vilken fantastisk människa och artist du var och sedan föra vidare din musik till mina barn. Dock vet jag inte om det räcker för du har gjort så otroligt mycket för mig i mitt liv och påverkat mig som ingen annan.

Det här var min dröm, min största dröm. Stå längst fram och ta del av en händelse som jag aldrig i hela mitt liv skulle glömma. Titta på det här uppträdandet, det är så sjukt förjävla bra. Förlåt om jag svär, men orden blir inte starka nog annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0