Studentmottagning



Nu sticker jag iväg på studentmottagning! Det är min vän Mikaela som har tagit studenten och det ska bli så jäkla kul att få krama om henne och säga "Grattis din jävel!" Haha. Jag kommer ta en långpromenad till bussen, tog även en promenad till torget imorse, eftersom jag inte hinner träna! Så jäkla frustrerande men i helgen blir det träning, måste få cykla iväg till gymmet och göra mig av med min energi.

Efter jag har firat min vän så blir det raka vägen till stan för att möta upp Milen. Hon ska sova här, planen är att vi ska kolla på film och äta gottigott fast NYTTIGT gottigott. Vet precis vad jag själv tänker äta till filmen iallafall, waaah det ska bli sååå gott... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0