Sommarlovet har nu börjat

Efter att ha testat på att vara tidningsbud inatt kände jag direkt att detta var inte min grej. Att kliva upp mitt i natten, sätta mitt lokalsinne på prov samt att inte kunna njuta fullt ut av mitt sommarlov kändes inte så lockande. Så jag har nu tackat nej.



Med detta beslut känner jag att mitt sommarlov har börjat och jag var tvungen att gå ut och ta ett glädjehopp. Visst, det innebär att det kommer bli snålt med pengarna men i fortsättningen så ska jag försöka att alltid äta hemma eller att ta med mig mat hemifrån. Fast hoppet om ett sommarjobb ger jag inte upp, sitter just nu och letar jobb på Arbetsförmedlingen. Har ni sommarjobb och isåfall vart?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skönt att du är nöjd med beslutet iallafall!

2011-06-13 @ 20:26:22
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att jag får ett jobb snart! Var på intervju för ett tag sedan och det gick väldigt bra :) Lycka till! Man får oftast leta väldigt mycket och länge innan man får något, men det brukar lösa sig :)

2011-06-13 @ 20:28:00
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0