Soffan, ja tack

Nu ska jag pakerna i soffan framför Celebrity Rehab med kvällsmat efter att ha varit igång hela dagen. Det ska bli fruktansvärt skönt att bara få luta sig ner och koppla av efter en dag full av träning och vardagsmotion. Jag hoppas att ni har överseende med att jag inte längre har en kamera utan måste använda min kameramobil, som inte är den bästa, tills jag kommer hem med en ny kamera i handen.

Dagens träning: Styrketräning armar och inre lårmuskler, 30 minuter spinning och s-core.
Dagens vardagsmotion: Till och från gymmet med cykel - 3,5 kilometer. Till och från Malins jobb med cykel - 3,18 kilometer.


Lägger upp en bild på mig och Milen bara för att jag saknar dig apmycket. (Plus att jag inte har en bra kamera att fota med, det suger balle!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0