Modelljobbet i onsdags

Angående modelljobbet i tisdags. Papyrus ska tillverka ett nytt kuvert, tror jag det var, och de skulle ha en bild som representerade det kuvertet. Svårare än så är det inte :D

Men det var väldigt svårt att plåtas. Vi stod i en hamn där det blåste som sjutton och solen lyste rakt in i mina ögon så det var fruktansvärt svårt att kolla in i kameran och få till en bra "min." Men jag tror jag lyckades för de sa att bilderna blev väldigt bra, samt också när de zoomade in ansiktet. Komiskt nog hade jag övat sönder framför kameran på poser men i dethär modelljobbet så skulle jag för den mesta delen bara stå helt stilla och kolla in i kameran, haha. Men kul var det och att jag får betalt för detta känns helt jävla awesome.


En ganska dålig bild på hur jag var sminkad, min Make-up artist var GRYYYM!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

2011-06-02 @ 02:43:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul!! Jätte söta bilder på dig :)

2011-06-02 @ 09:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0