Med start idag: Skicka in din/dina måltider!

Jag är ju som sagt ett stort fan av mat och för tillfället så har jag absolut ingen aning om vad ni äter! Vad äter ni till frukost, lunch, mellanmål eller middag? (Vill be om ursäkt för att jag blandar "du" och "ni" hela tiden i mina texter. Ska försöka bestämma mig vilken jag ska använda mig av, haha) Det skulle vara väldigt roligt att få se vad du äter för sorts mat. Så från och med idag så kommer jag lägga upp tre måltider varje lördag som ni, mina läsare har skickat in. Frukost, lunch, mellanmål eller middag. Såklart kommer alla som skickar in sin måltid komma med i bloggen, det behöver ni inte oroa er för :D

Om du har blogg så blir du länkad i inlägget men det går alldeles utmärkt även om du inte har en blogg. Ta ett kort på din valda måltid imorgon eller ikväll, bifoga bilden i ett mejl, eller skicka länken om du har lagt upp det i din blogg, och skriv i mejlet vad det är för något och gärna ditt namn, om du vill. Har du redan ett kort på din måltid sen några dagar tillbaka eller igår? Skicka in den då redan idag! Min mejl-adress är [email protected]


Nyfiken som en gris håller jag tummen att en massa mejl ramlar in redan ikväll. Jag tror att det krävs inspiration ifrån flera håll om man vill leva ett hälsosamt liv, inte bara från en person. På så sätt får man stor variation i sin kost och tröttnar inte lika som om man bara hade några maträtter som man vet gynnar ens kropp. Förhoppningsvis så kommer även jag få inspiration genom detta!

Hoppas att ni också tycker att detta är en rolig och inspirerande idè! Det enda som krävs nu är att ni skickar in era måltider så är vi igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0