Fredagsmys


Lite av det jag dukade upp igår som fredagsmys. Allt som allt blev det kallrökt lax, avokado, tomater, brieost, mesost, vanlig ost, cantadouost, skinka, gurka, paprika och korv. Att ha detta som pålägg till knäckemackor, finn crisp och mjukt bröd blev en riktig succè. Jag vet inte hur många rundor jag gick men många blev det och jag njöt av varenda bit som jag tog.

Hett tips på nypmigsågod macka: Lägg kallrökt lax, avokado och tomat på ett rågbröd och häll lite citronsaft över. Godare än godis? Mhm!

Något som ni kan tänka er att ha som fredagsmys istället för sötsaker?

Kommentarer
Postat av: vonskareng

jag kan inte äta ngt av det :( men crackers tackar jag icke nej till, inte avokado, lax och grönssaker heller :D man kan ju ha pesto som pålägg ist ifs ^^

2011-06-18 @ 15:41:22
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0