Del 3: You ask, I answer

Vad har du för planer i sommar?

I sommar ska jag bara ta det lugnt. Förhoppningsvis får jag ett sommarjobb och några plåtningar. Jag ska även träna, umgås med mina vänner, festa, sola, bada, vara på landet och leva livet helt enkelt!

Vad ska du göra nu efter gymnasiet?

Jag slutar inte förens om ett år men då ska jag börja plugga till våren förhoppningsvis till dietist om inte min modellkarriär kickar igång snart, det har jag ingen aning om den gör eller kommer göra.

Om du ska börja plugga, vart och vilken linje?

Jag ska läsa Dietistprogrammet i Uppsala hoppas jag nästa år till våren. Annars blir det Umeå eller Göteborg om jag inte kommer in, men jag hoppas jag kommer in!

Favoritland/stad?

Mitt favoritland måste nog vara Thailand. Ett underbart vackert land fullt av sevärdheter, vackra stränder, sol och bad, jävligt billig shopping, god mat och härliga personer!

Min favorit stad är Stockholm, ja jag vet, det ligger i Sverige men för tillfället är det de. När jag väl åker till New York så kommer det nog ändras, haha, men för tillfället är det Stockholm! Jag har min bästa vän där borta som jag mer än gärna skulle vilja träffa varje dag.

Vad tycker du om att göra förutom att träna och äta? Hehe..

Haha det finns massvis! Vara på landet, umgås med vänner, plåtas, gå på bio, grillkvällar vid havet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0