1 mil, check

Jag fick myror i brallan och bestömde mig för att gå ut på en långpromenad. Tanken på att bara gå runt helt ensam lockade inte så jag tog och ringde min vän, tanken var att vi inte skulle prata länge men tiden rann iväg. Jag gick 6 kilometer och vi pratade i en timma, snacka om att vi ses för sällan haha. Totalt har jag promenerat över 1 mil idag, känns om jag ska vara helt ärlig, sjukt bra.


Tips: Det finns alltid ursäkter till att inte göra någonting men när det gäller promenader som är så underskattat, försök att ignorera dem. Om tanken att gå ut ensam inte lockar, om dina vänner inte finns i närheten, ta och slå dem en pling och ta igen förlorad tid i telefonen.
Du kan alltid hitta på ursäkter att faktiskt gå ut på den där promenaden, joggingturen eller cykelturen.

Kommentarer
Postat av: Karin O

Härligt:)

2011-06-20 @ 06:17:52
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0