28e juni 2011

Godmorgon! Jag som tyckte att min ide med att ni skulle skicka in era måltider var så bra, har inte fått ett enda mejl, haha. Iallafall! Begav mig ut på en morgonpromenad när jag vaknade med min hjälte i hörlurarna, det här ska ta och bli en tradition går och med nu. Det var fruktansvärt skönt att få komma ut i naturen och känna vinden i håret. Och med en äcklig träningsvärk i min rumpa och ben så får träningen bli inställd idag.


5 kilometer senare har jag ätit frukost och ska nu hoppa in i duschen för att åka iväg till Paulina med gott sällskap. Solen skiner ute så får bikinin åka med, har ännu inte badat i Sverige i år så känner att det är dags! Får se till att köpa med mig jordgubbar också, då blir det sommarkänslor på högsta nivå.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

jag tänkte maila dig ^^ måste bara komma på VAD först, hahah :P

2011-06-28 @ 13:37:33
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0