27e juni 2011

Okej, när ni har tagit en paus ifrån träningen och beger er ut på en joggingtur, förbered er på flås, smärta och kanske illamående. Jag satte klockan på halv åtta imorse, vaknade och var trött som ett as och var SÅHÄR nära på att bara somna om och skita i allting. MEN, jag begav mig ut och 40 minuter senare kom jag hem och la mig i soffan med andan i halsen. I feel good!


Vad som väntar nu är en körlektion och sedan sticker jag in till stan för att möta upp fina tjejor. Har ännu inte lyft mitt arsle ifrån soffan och tagit mig till duschen så det är det jag ska göra nu. Jag hoppas att du njuter av denna måndag som aldrig förr, för om du tänker efter, när var det senast du njöt av en vanlig dag som måndag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tiden går fort : ja ! :D trodde det var ett år sen

2011-06-27 @ 13:13:34
Postat av: Born this way

SÖT BILD :D VA HAR DU FÖR KAMERA?

2011-06-27 @ 13:26:26
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0