19e juni 2011

Godmorgon mina fina! Jag är fortfarande bosatt ute på landet och jag bara njuter av tiden. Jag har inte kollat på teve en enda gång, anledningen är nog för att de har bara ettan här haha, och vi fördriver tiden med att spela spel och gå ut på promenader. Det känns som om jag låter som en riktig gamling men jag behöver omväxling ifrån storstaden Göteborg och min vanliga vardag.


Hoppas ni har det riktigt bra där hemma och njuter av erat sommarlov bestående av motion, vänner, god mat, sol, bad, utgångar och en massa roligheter. Stämmer det?


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Förutom sol så stämmer det ;D

2011-06-19 @ 13:24:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0