Lär känna mig, del 2

Mulattbarn är något av de sötaste jag vet, jag ska ha mulattbarn när jag skaffar barn. Det enda hindret jag har är att jag måste hitta en mörk man som jag blir kär i.

Jag är född i Stockholm och bodde där i sex år. Detta gör att jag har min bästa vän bosatt i Stockholm som jag saknar ihjäl mig i princip varje dag.

Jag har spelat handboll handboll i 9 år, dock spelar jag inte längre.

När jag var 13 tyckte jag att mina lår var för tjocka. När jag tänker efter så fattar jag inte vart jag fick den tanken ifrån då jag var lika smal som jag är nu, om inte smalare.

För ungefär ett och ett halvt år sedan slutade jag med att proppa i mig en massa skit under en väldans massa år såsom vitt bröd, godis, chips, glass och läsk varje dag. Kebabtallrik, pizzabröd med sås och pizza var tre återkommande rätter i min kost under en lång, lång tid.


Kommentarer
Postat av: jen

hehe, vad lustigt!

Punkt nr. 1 i din lista här - samma för mej!!!

Och antingen det eller ett Kina/Japan-barn (flicka!)

:) (Man kan ju alltid adoptera annars, hehe)

2011-07-04 @ 13:21:24
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0