Land-lyx

Att det första man kan göra när man har varit ute på en fruktansvärt jobbig joggingtur är att bada i havet är en lyx som man inte får uppleva hemma. Så fort jag klev innanför dörren med en puls lika hög som Mount Everest, satte jag på mig bikinin och begav mig till en av badplatserna. Det var ren lycka när jag kände hur vattnet svalkade mig och när jag insåg att första doppet för i år är gjort!
Så nöjd som man kan bli sitter jag just nu och lyssnar på min hjälte, ska se till att middagen börjar lagas snart då min mage kurrar som aldrig förr. Tur som sjutton att det blir tacos!


Kommentarer
Postat av: ellen

Kul bilder!

2011-07-13 @ 16:38:07
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0