Fyll på med vätska

Efter att ha spelat två matcher idag i värmen är jag ganska så slut. En kväll framför teven med Malin och sushi känns ganska så lockande. För tillfället spelas min hjälte i högtalarna och jag kan inte göra annat än att njuta och sjunga med trots min hesa röst. (Kan knappt prata, låter som om jag är målbrottet haha) Beger mig snart till bussen med min favorit-tröja på och osminkad, hur skönt som helst.


När det är så varmt som det har varit idag så är det otroligt viktigt att du nästan konstant får i dig vätska, vatten. Om du känner dig hängig, ont i huvudet och mer trött än vanligt så bör du dricka dig ett glas vatten så fort som möjligt. Vad vi oftast inte tänker på är att vi svettas nästan hela tiden vilket innebär att vi måste fylla på med vätska. TIPS: Ha alltid med dig en fylld vattenflaska och frukt i väskan.


Kommentarer
Postat av: vonskareng

ni får ha det så mysigt :D

2011-07-06 @ 20:10:02
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0