Full fart

Idag börjar jag mitt gamla liv igen! Nu är jag trött på att vara onyttig och jävligt trött på lösgodis. För att få en spark i baken med att få drömkroppen på 2 veckor så ska jag ha Candice Swanepoels kropp innan jag åker iväg till värmen, punkt slut! Nu ska jag köra stenhårt för jag ska ha min drömkropp som är mer fit och vältränad någonsin än!

En sak som ni ska tänka på att om ni har bestämt er för något, gör det hälsosamt. Ät mycket och nyttigt samt träna mycket så kommer ni se resultat. Bestäm er inte för att sluta äta för då kommer ni gå ner i vikt i muskelmassa och det är det sämsta ni kan göra mot er själva och eran kropp.


- Inget socker, vitt mjöl, smaksatt yougurt, pasta eller skräpmat.
- 8 min abs 5 gånger i veckan.
- Träning minst 5 gånger i veckan.
- Äta minst 5 gånger per dag, små måltider.
- Äta var tredje timma.
- Skriva upp på en lapp för varje dag som går då jag har klarat mig utan socker.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Carrow bilden till vänster är galet photoshopad, bara så du tänker på det, hon ser inte ut så egentligen :)

2011-07-10 @ 10:58:31
URL: http://festina-lente.devote.se
Postat av: Tove

haha, knäppgök, din kropp ser redan ut precis sådär!

2011-07-10 @ 12:01:12
Postat av: Emelie

Kul för imorgon börjar jag precis på samma kula. Två dagar av fest alkohol dricka utemat har gjort mig otroligt svullen ;(

Detox it is.

2011-07-10 @ 20:51:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0