Angående;

Medan jag sitter och äter min lunch inför min joggingtur så tänkte jag ta och svara på frågor om min modellkarriär som en läsare har ställt. Min så kallade "modellkarriär" går väldigt segt för tillfället och jag har inte fått reda på om jag fick Monki-jobbet eller inte, jag vet dessvärre inte om de meddelar alla även om de inte har fått jobbet eller inte. Men min agentur ringde faktiskt idag och bokade mig för en visning så det ska bli väldigt kul eftersom det är min första! Dessutom håller jag på och planerar in en plåtning inom kort så det rullar på, fast i ett väldigt segt tempo.

Nu beger jag mig snart ut i värmen och springer av mig allting inom mig. Hey ho, let`s go!


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

gott :)

2011-07-12 @ 18:04:33
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för visning?? Och vad är det för plåtning?? Hihi, nyfiken :) kram

2011-07-12 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0