Älskade sommar

Med denna oerhört snygga hoppbild, hoppas ni hör ironin, så vill jag fråga er en fråga. Skulle ni vilja att jag spelade in en tränings-film där jag visar hur mina favorit styrkeövningar med egen kroppsvikt går till? Nu under sommaren så är det inte många som har tillgång till gymmet p.g.a land, resor m.m. och då är övningar med egen kroppsvikt perfekta. Om ni kombinerar dem med löpning så kommer ni få lika bra träning som ni får på gymmet.


Ville bara absluta detta inlägg med att säga att sommaren är helt underbar. Jag njuter av den för fullt och jag får massvis av ensamtid då jag sitter på min favorit-plats och bara njuter av tystnaden tillsammans med min hjälte i hörlurarna. Hur njuter ni?

Kommentarer
Postat av: emilia

riktigt snygga fotografier du ar i headern! lycka till m modellandet!

2011-07-10 @ 20:43:49
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar att sätta mig på en klippa och lyssna på vågorna. Ella ta med mig kameran och drunkna i allt underbart och bara fota fota fota :) hur går det med modellandet förrästen? Fick du monki jobbet eller har ni inte tt reda på det ännu ?? Efter en sån casting, meddelar de alla som inte fått jobbet eller endast den som fick det?? Kram

2011-07-11 @ 09:44:02
Postat av: simones

härlig bild :D

2011-07-11 @ 11:55:52
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0