8e juli 2011

Godmorgon mina fina! Jag har en fullspäckad fredag framför mig som innebär att träffa vänner, planera resa, packa och förhoppningsvis utgång ikväll om min kropp inte säger emot. Dans dans dans! Därför kommer bloggen lida lite idag då jag inte förens i eftermiddag kommer ha tillgång till dator.

Själv hoppas jag att du, vad du än gör av denna fredagen, njuter av den på fullt möjliga sätt. Om du känner att du behöver en ensam-kväll, ta den idag då. Om du känner att du behöver äta något gott men som inte är så nyttigt, gör det då. Om du känner att du behöver ut och dansa med dina vänner, gör det då. Gör helt enkelt det som du känner för utan att behöva känna något tvång.

Ha det fint så hörs vi senare idag, massa kramar!


Eftersom jag i princip aldrig lägger upp bilder ifrån min vardag tänkte jag bjuda på en bild ifrån tisdags från Rosèbaren.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh! vad kul :)

2011-07-08 @ 10:23:58
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tips om hur man får bättre hud skulle vara väldigt intressant att läsa om, även andra skönhets tips :)

2011-07-08 @ 17:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0