Gör mig redo för ett hårt träningspass


Jag är nyss hemkommen ifrån skolan och har fått i mig en smoothie och lite nötter, ska snart iväg på ett spinningpass. Det börjar redan kvart över fem och håller på till fem över sex så kommer komma hem en timma tidigare idag, så himla skönt.

Nu måste jag dra på mig träningskläderna, jag tror jag är redo för ett jäkligt hårt träningspass!

Förresten! Ställ mer frågor i min frågestund, alla de som frågar får en länk! ;)
Du kanske vill fråga om min träning, vad jag tränar, hur jag tränar, träningstips?
Mattips, vad jag äter, favoriträtter?
Eller om Michael Jackson kanske?
Det är bara att sätta igång och skriva!

Kommentarer
Postat av: malin

Jättefin blogg :D

2011-01-17 @ 17:54:40
URL: http://maaliis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

låter som en bra fortsatt dag :D

2011-01-17 @ 18:28:55
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0