21a januari 2011


Örhängen - Glitter, Armband - Gina Tricot och Tröja - H&M. Tummen upp eller tummen ner åt mig outfit?

Godmorgon solstrålar! Jag vet inte hur länge jag spenderade på mitt hår imorse tills jag bestämde mig för att det inte ville samarbeta idag så jag satte upp det i en toffs. Vet ni hur skönt det är att inte behöva ha 1547 hårspännen i håret när jag ska ha det uppsatt?! ;)

Två lektioner idag och sedan är det helg, helskotta vad skönt det ska bli! Berättar om helgens planer när jag kommer hem, pusspusspuss!

Glöm inte min frågestund, alla som frågar frågor blir länkad här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: mamma till William

Godmorgon söta..Fin outdfit..kram kram

2011-01-21 @ 10:50:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0