A small change

Hello sunshines! Har kommit på att jag inte alls gillar att sitta, antingen måste jag stå upp eller röra på mig så jag har gjort en liten ändring i mitt rum. Hah, jag vet inte vart denna förändringen har kommit ifrån. Innan så var jag en soffpotatis som satt med en stor godispåse i handen och nu står jag hellre istället för att sitta.

Tillbaka till ämnet.. Min dator är alltid placerad på mitt skrivbord men nu är det ändring! Istället för att sitta ner vid datan så ska jag nu stå upp när jag har lusten till det, hittills gillar jag det starkt.

För att göra det ännu bättre så är det ju träning också på samma gång, det kan ju inte bli bättre! :)


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hur mår du idag? (=

2011-02-07 @ 19:45:55
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0