Smaken av tacopaj



Jag tror inte ni förstår hur mycket jag har ätit av tacopajen som jag gjorde till middag. Min mage putar ut som bara den, det ser ut som om jag är gravid, ha ha. Men det går ju verkligen inte att sluta äta, man känner smaken i munnen och man vill bara ha mer och mer. Eller är det bara jag som känner så när man äter god mat? Det är ju bannemej nästan omöjligt att sluta :)

Åh gud.. jag är ett matvrak inser jag nu. Kunde det inte finnas en tunna man kunde stoppa mat i som blir över och skicka den direkt till hungriga barn i världen istället att äta tills man nästan inte kan gå? Nu kommer det dåliga samvetet.

Kommentarer
Postat av: Hanibanani

Jag och David ska göra den på lördag! :D Vi har köpte hem ingredienserna och jag kan inte sluta tänka på den... Haha! Har tänkt på hur det ska smaka i typ en vecka nu (a) Jag och mat... tur att jag har en buddy som börjar gilla indiskt nu också ;)

2010-10-07 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0