Osäkerhetskänsla

Jag har i hela mitt liv sagt att jag aldrig ska plastikoperera mig men nu under en tid så har jag ändrat mig. Jag känner att om man har chans att förbättra sitt utseende eller om man är väldigt osäker över en kroppsdel så ska man kunna förbättra det. Nu säger jag inte att jag är för att t.ex. göra en fettsugning för att man är för lat för att träna eller att äta nyttigt.

I nuläget så gillar jag inte alls min näsa. Jag är väldigt osäker över min näsa, mitt självförtroende sjunker lite på grund av detta. Nu den senaste tiden så har jag märkt att jag har ett ben på ena sidan av min näsa som gör att den blir sne. Plus att jag har en knöl som jag gärna vill ha bort. Detta är något som jag tänker på konstant och jag ser det så tydligt i spegeln att jag ibland blir väldigt osäker på mitt utseende och jag mår inte bra över det.

Så varför jag vill göra en näsoperation är för att jag vill få bort denhär osäkerhetskänslan och såklart för att se bättre ut. Jag vet inte om jag kommer få mycket kritik för detta inlägget men jag vill göra det så att jag mår bättre helt enkelt och får bättre självkänsla.




Hittade några före och efter bilder från en hemsida. När jag har sett dehär bilderna så blir jag ännu mer sugen på att göra en operation. Källan hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0