30



Innan jag stack iväg till gymmet så satt jag och kollade på How i met your mother och insåg att så vill jag att mitt liv ska se ut när jag är 30 år. Jag vill ha en pojkvän och ett gäng goa vänner som har en favoritbar där vi sitter och umgås varje dag. Jag vill bo i samma fastighet som mina vänner så man kan träffas ofta och inte tappa kontakten, där man kan äta frukost tillsammans och bara leva livet.

Haha jag vet att det låter kanske lite patetiskt men det ser så mysigt ut att sitta där varje dag och veta att efter jobbet så går man till baren och vet att sina bästa vänner komma sitta där och vänta på en.

Hur vill ni att erat liv ska se ut när ni är 30 år? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0