14e oktober 2010



Just nu så sitter jag och skrattar åt mig själv, jag gick upp klockan två inatt i tron om att klockan var halv sju. Jag klädde på mig, tvättade ansiktet och jag gick till och med upp och gjorde frukost. Det roliga är att under min färd upp till köket så finns det klockor nästan överallt men mina ögon måste ha blundat varje gång de såg en klocka. Sedan när jag skulle sova så kunde jag inte somna om så resultatet blev att nu sitter jag här med ringar under ögonen och har ätit en frukost som jag gjorde klockan två inatt. Bra morgon va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha :D

Vad har du gjort annars idag?

2010-10-14 @ 16:14:57
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0