16e november 2010

Godmorgon! Idag går jag till skolan med ett leende på läpparna, är på så fruktansvärt bra humör idag. Fast det finns en chans att humöret går ner till botten när jag drar upp mina rullgardiner och ser hur mörkt det är ute, haha. Men jag ska försöka hålla det på topp idag! En sak vet jag iallafall, Hold my hand kommer spelas konstant i min ipod :D

Ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem, pusspusspuss!

UPDATE: Varför är mitt egna öga mer öppet än de andra? Det ser ju galet fel ut, haha. Något att tänka på innan blixten på kameran slår till igen!



UPDATE: Varför är mitt egna öga mer öppet än de andra? Det ser ju galet fel ut, haha. Något att tänka på innan blixten på kameran slår till igen!

Kommentarer
Postat av: kassie

man ser olika ut på båda sidorna av ansiktet. det är så för alla :)

2010-11-16 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0