Utmaning; Frukostvecka

Efter att under en lång tid ha börjat göra färgglada frukostar fullproppade med protein, grönsaker och frukt så mår jag mycket bättre. Jag håller mig mätt länge och jag har en massa energi. Nu är det ERAN tur att testa på detta!



Jag tänker ge dig en UTMANING som jag hoppas att du antar. Du ska, under en vecka, testa på mina frukostar med start på fredag! Den frukosten jag gör imorgon, torsdag, ska du göra på fredag osv. Din utmaning varar alltså den 6-13 maj. Såklart får du anpassa storleken på frukostarna med grunden hur mycket du äter och tränar. Du som inte tränar någonting eller tränar mindre ofta ska äta mindre portioner och du som tränar ofta ska äta mer, osv.

Jag kommer även skriva i varje inlägg där jag skriver av vad min frukost består av och hur man tillagar den, hur lång tid det tar att fixa frukosten. Samt vad man kan förbereda dagen innan, så ni vet hur mycket tidigare ni ska gå upp på morgonen och kan fixa kvällen innan.

Antar du UTMANINGEN? Om, skriv i kommentatorsfältet att du antar utmaningen så kommer jag följa upp utmaningen varje dag i bloggen. Ready, set, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0