DÖÖÖÖÖÖÖD


Kan konstatera att spinningcykeln och corepasset tog kål på mig idag. Jag har planerat in ett träningspass på gymmet imorgon med både styrka och kondition, får se hur det blir med det eftersom jag antagligen kommer vakna upp med träningsverk imorgon. Om jag har tur kommer det på lördag istället! Fast då ska jag förhoppningsvis ut och dansa med en vän vilket inte kommer bli så lyckat om jag har träningsverk. Tengo una problema!

Har också haft en pratstund med min bästa vän, när man inte träffas eller pratar vid så ofta är det helt galet hur mycket man har att berätta. Mina planer för kvällen är att bädda ner mig i soffan och bara njuta av att inte göra någonting förutom att kolla på bra teveserier. Jag gillar`t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0