En läsares vilja

Jag fick en kommentar av en tjej som ville att jag skulle ge tips i matväg, fick en adrenalin kick och insåg att dethär är precis det jag vill jobba med i framtiden. Tänkte börja med att lägga ut ett tips på en god och nyttig frukost, enligt mig så får jag den bästa starten på dagen om jag får i mig en nyttig frukost som håller mig mätt länge.

Eftersom jag tränar mycket så behöver jag äta mer än vad de som inte tränar så jag utgår ifrån mitt perspektiv och ni får sedan göra måltiderna mindre om det så behövs.

En smoothie gjord på naturell yougurt (ta inte vaniljyougurt för all smaksatt yougurt innehåller massvis med socker) en banan och hallon är supergott. Samt två knäckebröd (jag äter Wasa Sport) med varsitt ägg på samt kaviar är en frukost som jag gillar oerhört mycket. För att få lite variation lägger jag ibland ett salladsblad, gurka och tomat på ena knäckebrödet. Smör använder jag alltid på mina mackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0