Runkeeper

Började dagen med en joggintur blandat med intervaller och backträning. Tycker det är så fruktansvärt skönt att få träningen gjord på morgonen och jag får den bästa starten på dagen genom att trötta ut mig i joggingspåret.

 

På armen har jag en behållare för mobilen eftersom jag använde mig av träningsappen Runkeeper för att mäta hur långt jag sprang, tips till dig som är aktiv ute, eller vill börja bli, och vill veta hur långt du t.ex. går/springer per dag. Man ställer in den aktivitet man gör så du kan även använda den om du t.ex. cyklar. Hur bra?! :D


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Du borde hoppa på vår Runkeeper-tävling :)



Hur tycker du att din iPhone-hållare fungerar? Letar själv förbrilt efter en egen nu när man släpper långbyxorna och shortsen saknar fickor.

2011-05-19 @ 16:15:57
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0