Matälskaren nr 1


Den senaste tiden har jag fått en otroligt stor passion för mat och den passionen kommer nog finnas hos mig hela livet. Innan så sket jag fullständigt i vad jag åt, jag åt godis, kakor och en annan massa skit varje dag. Eftersom det inte hände något på min kropp så trodde jag att det var okej för mig att ha en sådan onyttig kost, men jag inser nu att jag var otroligt korkad när jag tänkte så. Bara för att jag är smal är det inte okej för mig att proppa i mig en massa skit.

Jag är stolt över mig själv att ha tagit över mina matvanor till den nyttiga sidan. Jag äter regelbundet, 5 gånger om dagen, äter näringsrika måltider och jag har flyttat över godisätandet till helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0