A long day

Nu är jag äntligen hemma! Ska nu ta en dusch och tvätta bort mitt smink som jag gärna vill vakna med och ha imorgon, men det resultatet skulle nog inte blivit en höjdare.. Haha. Min finfina vän Isabella blev rätt ut sagt chockad när jag sa att jag tyckte det var jobbigt att böja mina ögonfransar, sätta på mascara och att jag tycker att det är skittråkigt att sminka mig själv. Men det är ju så tråååkigt, lägger hellre tiden på att göra iordning en brakar frukost med en massa nyttigheter :D

P.S. Berättar mer om plåtningen imorgon, nu vill jag bara duscha och STÅ upp, haha. Har suttit ner i flera timmar i rad och med den energin jag har är det nästan omöjligt!

Skulle gärna gå runt sminkad såhär varje dag, men alltså, vart tar man energin ifrån när man går upp på morgonen, ser ut som en zombie och det enda man vill göra är att somna om?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för modelljobb du gjorde igår?

Älskar dina mat-tips. Keso med ägg å avocado=mums!

2011-06-01 @ 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0