Tattoo

Jag kom på idag att jag kan tatuera mig för sjutton nu när jag är 18!! Jag är ganska så säker på att jag inte kommer få tatuera mig för min agentur men jag passade på och skrämma upp pappa för ett litet tag sedan, hehe.. Hans ögon blev stora som bollar och jag passade på och njöt av varenda sekund :D


Jag skulle vilja se min mammas och pappas reaktion om jag kom hem med en stor fet tatuering av till exempel en krokodil på ryggen, man kanske skulle ta och göra en fejk-tatuering bara för att få se deras reaktioner? Hehe..

Kommentarer
Postat av: Isabel

Du är galet fin!



Ps. hahaha du är för rolig du! ;)

2011-03-27 @ 11:30:57
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0