Matdagbok & träning måndag

Frukost: Havregrynsgröt med en massa hallon, blåbär och en kiwi. Ett glas citronvatten och juice.
Lunch: Korv stroganoff, fisk med ris och sallad. Vatten till det.
Mellanmål innan träning: Yoggi yalla och ett äpple, vatten till det.
Middag: Lax med krossad potatis med sallad och romsås, vatten till det.
Kvällmål: Två ägg, en banan och ett stort glas vatten.

Under dagen dricker jag även ur en vattenflaska som jag konstant fyller på.

Dagens träning: Spinningpass, 30 minuter. S-core, 30 minuter.


Min middag, detta tar jag även med mig till skolan imorgon. Tur att mamma gjorde så mycket i söndags så matvraket jag själv kan äta upp det, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0