8e mars 2011

Godmorgon! När jag tittar ut genom fönstret ser jag att himlen är alldeles klarblå och förhoppningsvis åker solglasögonen på idag, de kommer definitivt åka ner i väskan i hopp om att användas. Samma för er?

Inför en prov så är en stor frukost ett måste för mig. Thè, stort glas citronvatten, naturell yougurt med en liten klick av honung i, hallon, blåbär, valnötter, linfrön och russin. Med två ägg så fullbordar jag denna frukosten och är nu redo för matteprovet. Kika in här vid tolv då träningstipset kommer upp, ha en bra dag!


Ville bara tipsa er om mitt nya favvo-thè. Hallon och blåbär smak!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Mmm, te är så gott! Vi får ta och ses nu, sanarast tycker jag!

2011-03-08 @ 18:18:52
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0