5e mars 2011

Godmorgon solstrålar! För det första så vill jag bara säga att jag hade en underbar fredagskväll igår och att min vän Malin är så himla underbar. För det andra så har jag just nu kli i fingrarna. Jag vill så gärna boka ett spinning- och s-corepass men jag har sagt till mig själv att jag inte ska träna idag för jag har varit småförkyld väldigt länge nu och vill bli av med skiten. Men ändå så lockar det så grovt mycket att boka platser och kila iväg till gymmet, men icke. Det får bli en långpromenad istället med Milen, det är mys det med.

Nu måste jag hoppa in i duschen, luktar klor ifrån igår!

Jag och Malin igår, love you!


Kommentarer
Postat av: vonskareng

om man tränar när man är sjuk så kan man få ärr på hjärtat. =/ (min morfar fick det)

2011-03-05 @ 11:18:45
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ser sjukt mysigt ut att bada och dricka lite cider =)

2011-03-05 @ 12:29:57
URL: http://sminkhornan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0