Wonderful day

Hej på er! Såg nyss att jag har fått väldigt många frågor till frågestuden, wohoo! Askul ju, fortsätt fråga frågor så kan jag kanske dela upp dem i olika delar! Hälsa/träning/modellande osv.

Vad jag gjorde efter skolan idag var att gå och träna, skönt som attan och sedan bär det av hem till Rebecca med bra tjejer. Där blev det tacos till middag, sedan blev det en hel del godis och chips, AAAAJ min mage! Går emot mina egna regler denna veckan med sötsaker, men jag slutar förfan 2an! Lite måste jag ju få njuta. Om jag säger såhär, hellre massvis med godis och annat gott än alkohol. Så ser jag på saken ;)

NU; Uppdrag missbruk, bilder från idag kommer här nere. Puss!


Ellinor, Jag och Shabnam


Såå gott! Åt dock för mycket, haha.


Rebecca, Paulie och Hanna!


Kommentarer
Postat av: Paaau

Haha, jag ser fullt normal ut som vanligt! xD

2011-06-10 @ 08:47:27
URL: http://paulinaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0