Skinfavour

En läsare bad mig att göra ett inlägg om mat som är bra för hyn. Istället för att skriva ett tråkigt inlägg om vad man kan äta så bestämde jag mig istället för att göra en maträtt som är uberbra för hyn. Tog tillfället i akt och gjorde en smarrig kycklingsallad till mig och min familj.


Jag stekte kycklingen i olivolja och hade i en massa grönsaker för att få i mig C- och E-vitamin som skyddar huden. Avokadon och olivoljan innehåller omega-3 fettsyror som motverkar akne. Alla grönsakerna innehåller antioxidanter som skyddar huden mot t.ex. stress, skador, föroreningar samt UV-strålningar från solen.

En fråga till er nu: Tycker ni jag ska fortsätta med detta?

Kommentarer
Postat av: isabel

Det där ser ju jäkligt gott ut! Frågan är bara varför man aldrig tar sig tid att laga mat ordentligt? haha

2011-06-07 @ 10:56:00
URL: http://isabelboltenstern.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0