Glädjeskutt

Jag har precis ätit lunch efter att ha tränat med min vän Tove. Efter träningen var vi helt slut och när en cykeltur hem väntade bestämd vi oss föra att chilla lite på gymmet vilket resulterade med att vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, mys.

Anyway, helskotta vad underbart jag mår just nu!! Ska snart gå och ta en lååång dusch, eller kanske ett bad? Hmm.. Det blir nog det istället! Senare idag ska jag inte göra någonting, hur skönt är inte det? Precis sådana här dagar jag behöver ibland. Bara vara.


Återigen var jag tvungen att sätta kameran på självutlösaren och utföra ett glädjehopp.

Kommentarer
Postat av: Born this way

härlig bild =)

2011-06-15 @ 14:19:42
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0