Förbaskat

Jag vet inte vad som har hänt med mig för tillfället, men något är det. Träningsmotivationen är återigen borta och jag har ingen lust att längre vara nyttig, skippa sötsakerna och vara noga med mina matvanor. Fast egentligen så har jag det, om ni förstår vad jag menar. Jag vill vara nyttig och träna men ändå inte och jag fattar verkligen inte vart detta kommer ifrån, har ni också haft sådana här perioder då ni bara vill skippa i allting och bara äta vad ni vill?

Justdeja, det blir en liten bloggpaus för mig. Känner att jag behöver fokusera på att få ordning på min träning och kost först.

P.S. Vet inte vad det är som har hänt med min design, hoppas blogg.se fixar det snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med bloggpaus :/ hoppas det blir en kort än och att du är tillbaka snart!! Kram

2011-06-12 @ 18:49:52
Postat av: vonskareng

jag som också tränar väldigt mycket kan absolut känna så ibland! och då kan det vara värt att ha en "slapperiod", för att komma på rätt väg igen. men träningen ser jag ändå alltid till att få gjord. :)

2011-06-12 @ 19:09:46
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

man kan ha söta saker men inte för mycket :D

2011-06-12 @ 21:24:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0