Booring friday


Illamåendet är borta, finally! Sov i två timmar och det gjorde nog susen, det enda som fattas nu är att hungern ska komma tillbaka. Vill kunna njuta av en riktigt god måltid men just nu går det inte.

Iallafall, sitter och kollar på H&Ms hemsida medan min favorits musik hörs ut högtalarna. Egentligen vill jag vara i stan med vänner och njuta av solen, egentligen vill jag träna men istället får man sitta hemma och ha skittråkigt. Förhoppningsvis så kan jag komma ifrån huset en liten stund ikväll och gå en promenad med Malin. Håll tummarna!

UPDATE: Hungern är tillbaka! Jag sitter just nu med två knäckemackor och njuter för fullt, fyfan vad gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0