8e juni 2011

Godmorgon solstrålar! Allt bra med er?

För tillfället sitter jag i vardagsrummet med teven påslagen. Våra bästa år går just nu på teven och är det någon som vet hur länge programmet har hållit på? Det känns nästa som om det har hållit på i åratal för det tar ju fan aldrig slut!

Min lediga onsdag kommer jag spendera med vänner, förhoppningsvis köper jag en ny dator också. Märkte imorse att min dator inte går att starta helt, yeii. Någon som har några tips på bra och inte allt för dyra bärbara datorer? :D



Jag menar.. vad fan?


Kommentarer
Postat av: Jessika

över 11.000 avsnitt sen 1965, kollade vi upp en gång i 9an ;)

2011-06-08 @ 14:03:31
URL: http://festina-lente.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback