3e juni 2011

Godmorgon!

Vi hade så JÄKLA kul igår på Sticky och vi dansade rövarna av oss. Dock åkte jag hem vid ett för jag kunde knappt hålla ögonen öppna och jag trodde att jag skulle få en god natts sömn, men icke! Kände att jag mådde illa redan när jag kom hem men jag trodde att det skulle gå över, det ändrades när jag spydde tre gånger igårnatt. Fan!!! Träningen och utgången blir avbokade.. KUL.


Tyvärr kan jag inte inspirera er när det kommer till maten idag. Har inte ens ätit upp min yougurt med blåbär och kommer inte kunna göra det heller, dethär blir nog en rolig dag. Haha.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Din stackare - tycker sydn om dig! Krya på dig vännen.<3

2011-06-03 @ 12:44:36
URL: http://karinisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0