Vissa dagar lockar soffan mer


Panikänslan över att jag man har slarvat bort kameran är inte rolig, en sten lyftes ifrån mina axlar när jag hittade den liggandes i en låda. Varför är jag tvungen att lägga saker där jag inte kommer ihåg att jag har lagt dem?!

Även om jag så gärna vill stanna hemma och lägga mig i soffan så ska jag släpa iväg mig till gymmet om en stund. Ett spinning- och bodypump-pass står på listan, tagga! Mitt mål är att träna gärnet och sedan äta en bamsestor middag när jag kommer hem, mums.

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, oj:) läste aldrig din presentation;P vad kul. skulle jag också vilja vara, men det är omöjligt tyvärr:)

2011-01-27 @ 17:58:41
URL: http://nanikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0