25e januari 2011


Godmorgon! Idag bestämde jag mig för att lämna sminkväskan stängd och gå till skolan utan smink. Och jag måste säga detta, man kan känna sig jätte osäker över att komma till skolan utan smink för att man är osäker över sin hy. Det vet jag gått och väl, jag är själv oerhört osäker över min hy, men det är ingen som kollar på det egentligen, det är bara man själv som gör det. Tänk att inte behöva stå och sminka er på morgonen utan bara gå upp och sätta på sig kläder och fixa håret? Ge det ett försök.

Alla är en skönhet utan smink!

Kommentarer
Postat av: E&R

ursnygg header :D gjort den sj?

2011-01-25 @ 09:44:14
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0